Tema: Re: Ar yra kas tureje bedu su panasonicais?
Autorius: Kesha
Data: 2014-03-19 08:55:05
Obana, jei jau Panasonic - šlamšto gamintoja, tai nelabai tada kas
išvis ką gero gamina...
Kiekvienas gamintojas turbūt pagamina kokį nelabai vykūsį modelį, bet
pagal tai spręsti apie visą produkciją, tai jau patologija.

> Normalus pirkėjas Panasonic televizorių perka tik vieną kartą gyvenime. Aš
> asmeniškai padariau klaidą pirkdamas Panasonic CRT ir daugiau į jų pusę net
> nežiūriu. Man neegzistuoja tokia firma, kaip Panasonic. Pigaus šlamšto
> gamintojai.

> Ko nepadarysi, kad tik pirkėjui naujo TV neduot :)

Šiaip garantiniui iki lemputės kiek kas kainuoja, nes tai daroma
gamintojo sąskaita, ir taip pat jie dar gauna už kiekvieną remontą
pinigus iš gamintojo.