Tema: Re: Ar TV moka grot media per LAN ?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-03-08 21:42:43
O nuo kurio laiko kompiuterio geležis veikia be programų? Yra atitinkama
programa, šiuo atveju DLNA, ir ji dirba savo darbą. Nesuprogramuoti
televizoriai tiesiai iš tinklinio disko imti failus, ir tiek.

"Xeen"  wrote in message news:lffqs4$a50$1@trimpas.omnitel.net...

nu va...jau aiskiau.
manau stebuklinga fraze - "kuriame idiegta".
ji matomai reiskia, kad tinklinis diskas automatiskai to neturi. ir
reikia kazkur kazka idiegti?

tai gal pagaliau nustosime tapatinti dnla ir tinklinius diskus?