Tema: Re: Ar TV moka grot media per LAN ?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-03-07 21:44:04
O tikrai esi įsitikinęs, kad Samsunge Linux sukasi? Kodėl tada per FTP neina
prie jo prisijungti?

"Xeen"  wrote in message news:lfcvio$bl7$1@trimpas.omnitel.net...

kazkaip po truputi pradedu abejoti jusu supratimais.
siaip dnla ir kompo paprastas sharas skirtingi dalykai ir netgi
tarpusavyje gali buti visiskai nesusije :)

va as paziureciau kaip tavo isgirtasis (be jokiu akrobatiniu perdarimu)
paimtu is NAS'o, kuriame nera DNLA funkcijos, bet yra "tinklinis
diskas". arba bent jau is WXP kompo :)