Tema: Re: Kiek kainuotu 50VT60/GT?
Autorius: Exx
Data: 2014-03-06 11:16:03
Icetom, kazkaip taip ir neradau VT versijos aprasymo, nors vasario pabaigoj
zadejai "ant dienu" - gal as tik neradau, labai idomu tas apzvalgas skaityti
:)

tiesa, tik dabar prisiminiau man esmini dalyka, - ar yra dar tv, kurie turi
matini ekrano pavirsiu? Ar visi jau blizgus, tik vieni maziau, kiti jau
praktiskai kaip veidrodziai? Kaip ta suzinoti, nenuejus i parduotuve?