Tema: Re: Kiek kainuotu 50VT60/GT?
Autorius: Exx
Data: 2014-03-05 15:12:29
 :) Sauliau, tik vienas dar klausimas, as visa laika buvau ant LCD, bet
qqtis jau smegenis praplove ir "mintys" jau pribrendo - noriu plazmos,
vistik pries tai savaitgaly buvau elektromarkt'e pasiziureti kaip VT rodo
gyvai (pries tai euronic'se), nu, jei atvirai, tai visiskai nesuzavejo manes
tas vaizdas, nors ir HD kazkoks filmukas vaikams ejo, bet jis gal tiesiog
kitoks, prie jo priprasti reikia? Man visi pardavejai taip ir sake, jei
plazmos neturejau, - tai tada geriau imti LCD, kad ir panasonic 55DT60 -
kaina panasi kaip 55VT60, bet liksiu daug labiau patenkintas, nes uzsigimes
LCD'isnykas :)? Nes tiesiai sviesiai sako, jei neturejai plazmos, is pradziu
bus sokas, per tamsus vaizdai ir pan, ir tas sokas man nelabai kaip tai
pasirode? Be to kambarys labai sviesus, telikas eis kone istisai - velgi ne
plazmos naudai? Turi 55DT60, kiek kainuoja pas tave kaip atsargini varianta?
Tik neisgasdink kaina vel :) Nes jau po truputi apsisprendziu...