Tema: Re: Reikia TV LG55LA660S
Autorius:
Data: 2014-02-18 14:14:16
Nu nereikia taip labai kritikuoti. As pats galvojau sita pirkti, pagal mane
jis tikrai gerai rodo. Nusipirkau Lg 60ph670 del kainos ir dar siek tiek
geresnio vaizdo, nors krirtumas manau neesmini. Smart dalis turetu buti
panasi o gal ir visai ta pati.
Magic pultelis labai patogus. Browseris geras, suderinamas su keliais
bandytais video puslapiais. Nu tik nuluzta retkarciais ;)
Valdyma balsu tik trumpai pabandziau. Pagal mane nevartotinas
Nepatiko Youtube apas, nedadirbtas kazkoks. Per browseri netgi patogiau