Tema: Re: Reikia TV LG55LA660S
Autorius: Sigitas
Data: 2014-02-18 13:48:12
On 2014.02.18 13:37, Icetom wrote:
>> 2.Smart ir 3D

aišku ne kasdieninės funkcijos, bet man patinka...

> Jūs pirma bent naudojimo vadovą pavartykite, kas slepiasi konkrečiame
> modelyje po tuo "išmaniuoju". Kad vėliau nusivilti netektų.

naudosime pagrinde rankos judesius kanalų perjungimui, garso
reguliavimui, išjungimui - dažnai pultelis "kažkur" toliau "nukeliauja"...:)

> Rekomenduočiau pasidomėti, ar tikrai lietuviškai supras komandas šis
> TV... Ir apskritai, ar nenusibos mosikuoti rankomis po pirmos valandos
> naudojimosi televizoriumi.

supranta angliškai ir rusiškai

> Čia kiek iš fantastikos srities, nes kitaip omnitel grupių dalyviai
> nesipirktų kompiuterių ar Mede8er. HDI Dune media grotuvų.

bet jau kur kas daugiau kodekų turi negu dabar turimas Sony Bravia

> Rekomenduočiau prieš perkant gyvai, pabandyti praktiškai kaip veikia,
> kiek patogi naudotis ši f-ja su TV pulteliu ar "stebuklinga lazdele".

Va čia apie viską 21-as filmukas:
http://www.youtube.com/watch?v=pSR0BM3EW3Y&list=PLmuiK7FaEsap-Y163YRgIiKs5GB5Iqnkf

Visus peržiūrėjau - patiko