Tema: Re: Na dar karta: pasiulykit TV iki ~2500
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-11 10:56:12
būna su tom ilgom liuminescensinėm lempom interferuoja. Aš jei noriu -
matau tą mirgėjimą, bet realiai žiūrėt netrukdo. Ir šiaip - ilgai
žiūrint LCD kaip ir nieko. Bet vat nuvažiavęs savaitgalį pažiūriu
plazmas - po to kokią dieną nykuma, ypač vakare. Na tikrai blankiai
rodo, net ir turimas su labai neblogu, kaip LCD, kontrastu.