Tema: Re: Na dar karta: pasiulykit TV iki ~2500
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-02-11 09:50:36
2014-02-11 09:29, wundis rašė:
> nuble. kirsk desra.
>
> vakar nuejau i senukus i telikus paveizot, sakau ta pacia proga prie
> rykliu nusifotkinsiu.
>
> zodziu, stovi plazma uz 3k, salia lcd uz 3k. abu rodo ta pati. plazma
> mirga, lcd - ne. ir visos ziuretos plazmos (~7 vnt is 50"+ serijos) -
> mirga. Tu kur uz 5k+ - neziurejau. Taciau jeigu isleidziu 3k telikui,
> noriu kad rodytu ir dziugintu, o uz duota biudzeta plazma kazkaip
> keistai flikerina, ir mano akys uz to kabliuojasi ir kabinejasi.
>
> siandien galvojau nueisiu i kitoki salona, gal bus kitokiu modeliu
> [...]

Tobulų telikų, deja, nėra.

Plazmos mirga ir daugiau elektros ryja, o piktybiškai viena kanalą
nuolat žiūrint gali logotipas išdegti. Bet ekranas tolygus, kontrastas
labai didelis, vakare prieblandoje per jas kokybiškai nufilmuotą filmą
žiūrėti yra tikras kaifas.

LCD nemirga, elektros mažai ryja, ir gerai apšviestoje patalpoje visai
gerai rodo, bet užtenka prieblandoje į LCD pažiūrėti ir į akis lenda
mažas kontrastas, kloudingas, dirty screen efektas...

Beje, kaip taisyklė plazmos minusai geriau matosi parduotuvėje ir mažiau
namuose, su LCD atvirkščiai - jie parduotuvėje atrodo super, o vat namie
ima ir nemaloniai nustebina...

Tad tau spręsti.