Tema: Re: LRT HD
Autorius: Tomas
Data: 2014-01-31 09:49:15
O tai kaip tuos Kava IPTV adresiukus pakoreguoti kad eitu unicast'u? Nes
mano Mede8er mediagrotuvas kazkodel nepaliko UDP formato IPTV playlisto, pvz
tokio:

#EXTM3U
#EXTINF:-1, RTL
udp://@225.2.2.49:1234

Ir kaip tu ten matai pvz Discovery kanala? Pas mane tokio kazkaip nera tame
Kavos VLC grotuve.. Arba as adresu gal nezinau visu... ?