Tema: Re: LRT HD
Autorius: Struktur
Data: 2014-01-30 13:07:18
Tai isikelsi ta IPTVgrotuva per nStremLmod'a is naujo. Simple ten
viskas. Beda tik kad favoritus prarandi, nes tam tikru smulkmenu yra.
Sakymim susikeli reikiamus kanalus i favoritus, o po kiek laiko
pagrindinis playlistas dingo. A vat tie sukelti i favoritus islieka ir
rodo :) Kodel taip nesigilinau, bet taip yra.