Tema: Re: Kokios Dreambox kainos dabar ir kur pigiau
Autorius: Adga
Data: 2009-04-07 22:28:51
Na "plikas" dm8000 kainuoja apie 990-1000 EUR
Jeigu nori gali isidet DVD ..tada nebereikia atskiro DVD grotuvo.
Groja praktiskai visus formatus ir filmu ir muzikos.
HDD irgi gali is karto deti jau 1TB talpos (I ateiti ziurint)
DVB-T imtuvas (antzemine skaitmanine TV) rodo Visus nekoduojamus kanalus
(nebereikia atskiro imtuvo)
DVB-C imtuvas kabelinei televizijai. Visi sie irenginiai galimi vienu metu
nieko nereikia isimineti (kaip dm800)
4 slotai dekodavimo moduliams..
2 korteliu skaitytuvai..
3 USB 2.0..
1 CF..
1 SD..
WiFi integruotas - belaidis tinklas
ir t.t.
Aparatas tikrai geras. Naudoju ji nuo 2008m. rugsejo men. :)