Tema: Re: Kokios Dreambox kainos dabar ir kur pigiau
Autorius: zz
Data: 2009-04-07 22:01:20
  Nu OK, supratau.

Kazkaip net mintis man nekilo, kad kazkas gali noreti pirkti iskart su
HDD.  Gal del to, kad namuose metosi gal 6 nepanaudoti hardai ( jau per
mazos talpos kad kisti i kompa , bet va i dryma kokie 400GB sakyciau
pats tas)

Beto turiu galimybe isigyti HDD zymiai zymiai pigiau nei drymu
pardavejai sugebetu man pasiulyti.
O kam deti i dryma DVD - irgi nesuprantu.

Tai su tokiom mintim ir parasiau savo komentara

P.S.
O jei uz 3200 jau sakot eina paimt ta 8000-ni - tai jau progresas. Jei
taip pinga, tai ziurek po kokiu metu jau bus galima ir pirkti :)