Tema: Re: Del HDMI
Autorius: Kestas.b
Data: 2009-03-16 17:32:15
spaudi desini peles klavisa ant garsakalbiuko (desiniajame apatiniame
monitoriaus kampe) ir is saraso pasirenki "Playback Devices" tada pasirenki
is saraso "Digital Output Device (HDMI)" ir paspaudi "Set Default" ir garsas
eina per hdmi.
aisku pries tai turi buti teisingai sudeti audio draiveriai (mano atveju
geriausiai tiko kai daviau windowsams patiems juos susirast, su orginalais
is kompakto buvo problemu).