Tema: Re: Del HDMI
Autorius: Kestas.b
Data: 2009-03-16 15:06:12
nesupratau klausimo, jei galima konkreciau apie kokius nustatymus eina
kalba, nes norint gauti garsa per hdmi nereikia nieko nustatineti, reikia
tik perjungineti kad garsas eitu arba per koloneles (ausines) arba per hdmi.
tik jei kalba eina apie integruota video - pirmiausia paciame biose reikia
aktyvuoti garsa per hdmi.