Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Sniegas
Data: 2020-09-07 18:22:39
Aš nesiskundžiu, kad maža alga, gydytojai skundžiasi. Viešai. Ir tyliai
kai kurie kyšius ima. Irgi vieša paslaptis. Dvi išrinktųjų kastos
Lietuvoje - gydytojai ir mokytojai, kuriems vis mažai, vieni tėvus
reketuoja, kiti pacientus. Pabandyk dabar pas gydytoją patekti rimtu
reikalu - greičiau numirsi, nes jiems COVID svarbiausia.