Tema: Re: Q.: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Vytooks
Data: 2020-09-03 14:54:17
Pac praktiškai ir atsakei į savo klausimą. Pavyzdžiui aš daugiau 500
neduočiau. Gali orientuotis į telefonų nuvertėjimo kainas. Kadangi jų
yra perteklius, tai yra ir su kuo palyginti kainų kritimą.
Jau pasirodė mikro LED televizoriai, bet jų kainos kol kas yra kosminės.
Užtat kadangi jie susidaro iš modulių, tai gali pasidaryti per visą
sieną kokio nori dydžio ir aspect ratio.