Tema: Re: Kokį TV rinktis IPTV žiūrėjimui
Autorius: Sniegas
Data: 2019-01-20 21:04:41
Aš jau kovo 7 norėjau namo važiuoti, bet pasilikau. Maksimalus terminas
iki kurio aš čia yra 2020 kovo 4 diena. Aš ir šiandien namo važiuočiau,
bet vis atidėlioju, nes pasidairęs po darbo skelbimus namuose nieko kol
kas nerandu. Aš nenusiteikęs eikvoti savo laiko dirbant už minimumą
Lietuvoje, kai čia tą patį laiką eikvojant gaunu mažiausiai 3 3,5 kartų
daugiau. Sukaupsiu kiek man reikia ir viso gero Anglija. Geriau čia
metus padirbti ir trejus metus po to nedirbti, nei 4 metus dirbti
Lietuvoje. Iš LT minimumo į Las Vegas nenuvažiuosi, iš JK minimumo be
problemų. Vieną kartą ten buvau - savaitė viešbutyje įskaitant skrydžius
750 svarų vienam. Ne sezono metu skridom - per pačius karščius birželio
mėnesį, kai visi bėga iš ten. Iš LT minimumo savaitei geriausiu atveju
gali išvažiuoti pas bobutę į kaimą.