Tema: Re: Kokį TV rinktis IPTV žiūrėjimui
Autorius: Sniegas
Data: 2019-01-18 20:05:00
Taip taip, kad ir visi likę pabėgtų iš fabriko, taip? Dabar jau nėra kam
dirbti, tada visai ragas bus, jei žmonės bėgti pradės. Anglai vietoje
rumunų ateis? Naivu tikėtis. O be rumunų agentūra galės iš karto
užsidaryti, fabrikas dar kurį laiką pratemps ir jei nekels algų irgi
užsidarys dėl darbuotojų trūkumo. Aš juk čia vietoje geriau situaciją
matau. 2010 pilnas fabrikas lietuvių buvo, dabar nė kvapo, vienas esu
pamainoje, rumunų pilna. Neleis rumunams dirbti, lietuviai sugrįš? Irgi
ne. Kas dirbs? Aš jau žinau menedžerių reakciją į tai, kai pasakai, kad
išeini iš darbo - už galvos stveriasi. Į mano vietą pastatyti žmogų
reikia mažų mažiausiai du tris mėnesius mokyti. O kas dirbs, kol jis
mokysis. Yra mašinos, reikia kažką išmanyti apie jas, žinoti, kokie
peiliai dedasi, kokį produktą su kokiu peiliu pjauti. Nėra taip, kaip
agentūroje, kad atėjai iš gatvės, praėjai induction ir kitą rytą dirbi
paprastą monotonišką darbą prie konvejerio. Aš 7 mėnesius agentūrai
dirbau iki kol išmokau ir priėmė full time. Aš išeinu, kažkas turės vėl
ilgai mokytis, kad dirbti. Aš neišvažiuoju namo vien todėl, kad po to
bus problemų grįžti atgal kai namuose igris.