Tema: Re: MADEIRA?
Autorius: benamis
Data: 2019-06-19 21:06:34
Jeigu nesibaidai miesto tai tikrai siulyciau dairytis gyvenama vieta
aplink Funchali. Jei labai nepasiseks su oru bent paslampinesit, kabokus
ismeginsit.

Aplinkui sala tai tik viena - Porto Santo. Galvojom ir mes ja aplankyti,
bet pagoogline  pamatem nedraugiskas kainas ir persigalvojom.

Nepasakyciau jog sala vejuota. Buvom kovo menesi ir oras buvo geras. Gal
tiesiog pasiseke. Pries mums atskrendant buvo svieziai audra praejus.
Vaiuojant ne sezono metu jau reikia tiketis oro ivairaus :)

Tenerifej nesu buves, tad nepalyginsiu, bet Madeiroj keliai geri ir
nemokami. Gyvenant aplink Funchali gali kirsti tiesiai per salos viduri
arba apvaziuoti sonais. Sala nedidele, tad galima greitai patekti kur nori.

Jei megstat zuvi paragaukit sita. Bus beveik kiekvienam kaboke.
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_scabbardfish

Taip pat madeiros vyno pameginkit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Madeira_wine