Tema: Re: MADEIRA?
Autorius: benamis
Data: 2019-06-18 21:26:54
Pvz draugai skrido is Varsuvos tiesiogiai, bet tai buvo senai. Dabar
tikiu yra daugiau pasirinkimo is Lietuvos - greiciausiai nebeverta
kazkur trenktis. TAP pamenu buvo su persedimu Lisabonoj, bet lyg ir
uzriso ir dabar pasidare vno-waw-lis-fnc tai jau nekazka.

O jei imi viesbuti siaureje, tai jie nuveza iki jo ir todel svarstai ar
pavyks issinuomoti automobili? Beje, buvau maloniai nustebintas taxi
kainomis, kurie veza po lankytinus objektus. Dar klausimas kur daugiau
butume isleide ar tokiems taxi ar auto nuomai. Funchalyje aisku tu taxi
daug, bet siaureje gali buti ir beda.

As galeciau ir menesi ten kimarinti, bet deja tenka norus riboti :(
Lektuve salia sedejo moteriske, tai sake jau niolikta karta skrenda i
madeira:)