Tema: Re: Parkingas Varšuvos oro uoste
Autorius: fenix
Data: 2019-04-14 23:11:02
2019.04.14 23:00, eSSas rašė:

> Bako dangtelis nerakinamas?

tu toks tikras, kad 10dienu stovint tavo auto kazkokioj skaldos asloj
(didzioji dalis aiksteliu nebus net asfaltuotos), niekam nekils noro
apziuret?
o jei rimtai, sitas ivykis buvo gal kokiais ~2012-2014m, tai gali but,
kad palikau jiems ir rakteli... aplinkybes neprisimenamos, bet prisimenu
toki fakta: pries ivaziuojant i varshuva prisipyliau pilna benzo,
vaziavau ~1-1.5val iki aiksteles, pagrinde magistralinemis gatvemis,
pasiemiau auto kuru su praktiskai raudonoj zonoj. bakas 60+