Tema: Re: Parkingas Varšuvos oro uoste
Autorius: fenix
Data: 2019-04-14 22:50:49
2019.04.14 22:24, RD rašė:

> Aiksteliu ten belekiek nebrangiu su nuvezimu/parvezimu.
> ieskok: PARKING LOTNISKO CHOPINA
>
> 10 d rasi uz 25 EUR mazdaug

pritariu. bus pilna, geografiskai gali but netgi kokie 3-4km iki
terminalo, bet visos turi shattla. reiketu nepalikti parkingo paskutinei
minutei, nes neaisku kokiu apsuku ten dede sutiksi priemime.

dar smulkmenele... man viena karta pavyko atgauti mashina su "biski"
maziau benzo nei buvau palikes. taip ant koki 40-50L. patariu butinai
atkreipti demesi ir nufotkinti odometra/kuro lygio matuokle su aikstele
fone. lenkai siaip zjbs zmones, bet ne visi ;)