Tema: Re: car hire excess insurance
Autorius: Donatas
Data: 2019-03-18 20:17:10
Galima placiau kodel ? Cia del LT kompaniju specifikos ir issikalinejimu
ar yra kiti niuansai ?
Kaip ir apsidziauges buvau, kad viskas viename ir nebereikia iki siol
naudotu ?
  Kai reikejo keliolika Eur uz vaistus gydytojo nurodymu - ismokejo
greitai pagal skenuotus dokus (tik tuo metu lyg ne BTA kreditine draude).

Donatas