Tema: Re: car hire excess insurance
Autorius: Donatas
Data: 2019-03-18 13:02:57
Mano "naujas" atradimas - tiesiog kreditine kortele, bend mano Visa
Platinum is Citadeles turi po default:

"Išskaitos padengimas pagal automobilio nuomos sutartį 1500 € atlyginami
nuostoliai už išskaitą, kurią išskaičiuoja
nuomos automobilių kompanija iš kliento už staigius ir
nenumatytus pažeidimus, atsiradusius nuomos metu dėl
ugnies, vagystės ar vandalizmo atvejo, arba už nuomojamo
automobilio išlaidas stiklo, padangų, kėbulo ir/ar važiuoklės
taisymui, susijusiam su įvykiu, už kurį atsako klientas."

Donatas