Tema: Re: Siaures Portugalija
Autorius: marukas
Data: 2019-03-19 13:32:40
Čia kuriais metais?

"Bronco"  wrote in message news:q6hano$6gh$1@trimpas.omnitel.net...

On 2019-03-15 23:12, fenix wrote:
> Moldova? Padniestrė?

Tema lyg apie Portugaliją? Tai aš apie Portugaliją ir rašiau. Tiesiog,
Porto kainos jau beveik "europinės", kai visur kitur piguva. Toje
pačioje Bragoje buvo vaizdzelis:

Atvarėm apie 23.00, susinešėm lagaminus, lauke šilta, gražu, terasą
turim. Galvoju, kaip čia taip, nors ir pavargę, bet nejau vyno
neparagausim? Prisiminiau, jog kažką viena akim šalia mačiau panašaus į
teisingą vietą, nusprendžiau nueit į žvalgybą.

Einu, žiūriu kabokas toks nemažas, žmonių kažkiek yra. Privarau prie
baro, galvoju, "na aišku naktis, kabokas, išsinešimui prašysiu, tai
kainuos nemenkai, bet pofig, pirmas vakaras kaip ne kaip...". Klausiu ar
turi šalto gero portugališko vyno parduot, atsako, taip taip turim, va
šitas geras labai Vinho Verde. Na, aš tada ramiai taip traukiu iš
piniginės pidisoką ir sakau, "ok, jamu, kiek kainuoja?". Šioje vietoje
teko net sustingti iš nuostabos kelioms milisekundėms, nes atsakymas
buvo - "3 eurai" 8-/

3 eurai naktį, Bragos centre, kabake ir dar paprašius geriausio, Karlai! :)

Aš taip mikliu rankos judesiu susikišau ta savo pidisoką atgal, ir ėmiau
rankioti smulkias kupiūras ir centuvkes, pridurdamas, "tada duokite du,
dar va to vandens, to kumpio, to sūrio ir t.t...." :D Dar ir maišelių
nemokamai davė visą tą gėrį išsinešt :]

Paskui į tą kaboką dar kelis vakarus ėjau, nes vynas realiai buvo geras,
o kainos tokios, jog net iki prekybos centro tingėjosi keliauti.

O paskui kiek visur išvažinėjom, tai kainos visur juokingos, apart
Porto. Vis tiek Porto pigiau nei Vilniuje truputį, bet jau kad labai
pigu tai nepasakysi. Todėl ir sakau, jog užsimanius keliauti "vyno
keliais", Porto tam ne pats geriausias taškas.