Tema: Re: Siaures Portugalija
Autorius: benamis
Data: 2019-01-18 12:41:13
Didziausiose daryklose ekskursijos yra pagal grafika. Uzeikit anksciau,
kad uzsibookinti laika su norima ekskursijos kalba.

Musu grupe buvo gal is 15 zmoniu. Beje, is degustacijos visiskai nieko
nesitikejau, bet buvau labai nustebintas. Net suabejojau, ar galima
vairuoti po to, o kaip tik reikejo auto grazinti :D

Aplink Porto buvom aplanke Guimaraes (senoji Portugalijos sostine).
Grazus miestas - patiko.