Tema: Re: Kipras, Larnaka kovo men.
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-18 10:37:36
Mano patirtis: pacios geriausios aktyvios keliones, kai temperatura apie
18C. Beveik visada i ta puse apie balandi tekdavo skristi ir nei karto
orai napavede, turistu mazai, kainos dar nesezononines.
Pats Kipras (peitine dalis) nera pati idomiausia vieta, viskas kas
graziausia buvo siaurineje (Turkijos) dalyje, Bet ten su vaziavimu
rizikingiau. Jei tik Larnaka, tai kiek pamenu tikrai neverta ilgiau
poros dienu.
Jei idomu, galeciau paieskoti savo senos info apie Kipra.

Donatas