Tema: Re: Kipras, Larnaka kovo men.
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-17 22:45:56
sakai gurglys klaidinga vaizda leidzia susideliot ? bbz kai pagooglini
atrodo lyg ir geriau nei fuerteventura, te tai vien dykines ir laukiniai
uoleti/akmenuoti papludimiai, visada turi ziuret kad kojos nenusilauzt
eidamas per akmenus tiek pakrante tiek vandenyje bet nelikau nusivyles, nors
antra karta tik del vejo ten nenoreciau vaziuot
man kaip tik idomu butu ne per didziausi miestai, neturistines pakrantes
....visokie muziejai ir architekturos paminklai netraukia