Tema: Re: Lufthansa/Swedbank
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-14 20:25:04
Ten ju algoritmas tikrai keistas, man buvo panasi situacija, bet matyt
del Revolut specifikos atvirksciai.
Per lufthansa puslapi tiesiogiai nusipirkau bilietus, nueme pinigus,
atsiunte bilietus, o po kokios savaites grazino visa suma. Jau buvau
issigandes, kad atsauke pardavima, bet keliu val.vel is naujo nuskaite.

Donatas