Tema: Re: Lufthansa/Swedbank
Autorius: nekas
Data: 2019-01-14 15:22:28
Man irgi kazkada taip buvo butent su Lufthansa. Dar daznai ir viesbuciai
ar auto nuomos kontoros naudoja panasu principa, - uzsakymo metu
rezervuoja kazkokia suma, palieka ja kabeti, o realus mokejimas vyksta
jau veliau. Tik vieni sugeba tvarkingai dirbti ir pradine rezervacija
sudengti su galutiniu mokejimu ir taip pabaigti ta kabancia rezervacija,
o kitiems pofig, kad tavo pinigus uzsaldo dviem savaitem, ir tiesiog
daro nauja operacija palikdami senas rezervacijas pacioms timeoutintis.
Tai Lufthansa del kazkokiu prezasciu cia matyt taip ir pasielge, turetu
ta pradine rezervacija po 2-3 savaiciu nuo jos atsiradimo pati ir isnykti.