Tema: Re: Islandija
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-14 20:11:26
Viskas priklauso , kaip issideliosi viesbucius ir koks keliavimo budas.

Man per 10 dienu apvaziuoti visa sala nebegant nepavyko, tai pasirinkau
pietine ir vakarine dalis, per 4 gyv. vietas. Siaurine dalis idomi, bet
reikia daugiau dienu arba vaziuoti vis i kita vieta permiegoti.

Toliausias taskas,bet labiausiai nuvyles,  ledynai Jökulsárlón.
Daugiausiai ispudziu palikes "pasivaiksciojimas" i Heklos virsune ...

Vadinamas Golden circle - ispudzio nepaliko, veza autobusais, grazu,
pamatyti reikia, bet ne tai ko man norisi.
Kriokliu ten ant kiekvieno kampo tai ant galo net nebelipome.

Jei domina galiu pasidalinti savo taskais, bet nebloga buvau rades
vaziavusiu su kemperiu (ju pagrindu deliojausi ir savo):

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?hl=en&mid=1BgXYOB_5zJr8nXzcyHqzQe9eb1A&ll=64.85245740532461%2C-19.108331550000003&z=7

Donatas