Tema: Re: Islandija
Autorius: Mindaugas
Data: 2019-01-09 15:25:22
Ačiū atsakiusiems už komentarus, pas mane maršrute bus F keliu, tai nuomosiu
reikalavimus atitinkančią auto.
m.

"vaidas"  wrote in message news:q14ni8$rfo$1@trimpas.omnitel.net...

1. Ėmiau per rentalcars i30 SW. Dabar imčiau Dusterį, t.y. aukštesnę.
Nes daug kur neasfaltuoti keliai labai blogi. Mūsų i30 siekė dugną ir
reikėjo labai lėtai manevruoti per visą kelią.
2. Maža dėžutė kainuoja ~ 13€. Smirdanti guma ir tiek. Sako, kad perka
tik turistai.