Tema: Re: Tailandas ar Balis?
Autorius: unlocked
Data: 2018-12-28 14:25:35
tai ziurek kur geresnius skrydzius gausi ten ir skrisk, abi kryptis vertos
demesio.

"qwerty"  wrote in message news:q04om7$afn$1@trimpas.omnitel.net...

Dvi savaites skirsim. Kažkuo labai nenustebins gal. Prieš kelis metus po
Indiją mėnesį malėmės lėktuvais, traukiniais, autobusais ir tuk tukais.
Visai fun buvo, mielai sugrįžčiau, bet norisi ir kitur pabūt. Visiškai fancy
turistinių vietų norėtųsi išvengti.

"bezas"  wrote in message news:q04i6p$56l$1@trimpas.omnitel.net...

O kiek laiko kelionei skirta? nes masteliai skiriasi.
Buvau tailande tai ispudziu daug. maistas super tik kokia pirma savaite
uztrukau persilauzti valgyti ne europini su baltom staltiesem.
Salis draugiska, nusikaltumu mazai, taxistai sukciai kaip ir visur.
Siaip man vienas is didziausiu pramogu tai keliavimas ju vietiniu
transportu ypac 3 klases traukiniai, autobusai su medinem grindim :)
papludimiai tai ne krikstolas bet jei snorkelinti tai toliau nuplugdo.