Tema: Re: Tailandas ar Balis?
Autorius: bezas
Data: 2018-12-28 09:09:13
O kiek laiko kelionei skirta? nes masteliai skiriasi.
Buvau tailande tai ispudziu daug. maistas super tik kokia pirma savaite
uztrukau persilauzti valgyti ne europini su baltom staltiesem.
Salis draugiska, nusikaltumu mazai, taxistai sukciai kaip ir visur.
Siaip man vienas is didziausiu pramogu tai keliavimas ju vietiniu
transportu ypac 3 klases traukiniai, autobusai su medinem grindim :)
papludimiai tai ne krikstolas bet jei snorkelinti tai toliau nuplugdo.