Tema: Re: Kroatija Birzelio - Liepos menesiais
Autorius: svyt
Data: 2009-07-13 19:14:31
Naktimis tikrai gana saltoka, taip gal apie 20-25 diena, bet nuo 6 ryto iki
2 nakties kol aklimatizavausi tai kosmaras, vanduo juroj irgi karstas, tiesa
buvau siaurinej adrijoj, dubrovnikas skaitos vidurys ar jau net pietus
adrijos. rugpjucio pradzia pernai cia taip. Uztat gryzus kaifas- diena per
musu karscius vazineju per miesta, visi dvesia is karscio o pas mane langas
vos pravertas, kondiskes nejungiu, man nekarsta visai.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.