Tema: Re: Kroatija Birzelio - Liepos menesiais
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-05-29 21:58:09
nu ale kokie lepūs pasidarėme :)

...2002 liepą pabuvau Makarskoj, tai kažkaip net be AC chatoje išgyvenom :) ir pabūt prie jūros patraukdavau puskilometrį į šoną.... ten gėlytės palyginus su kokia Turkija vidurvasarį. Pvz 2000 m. tokiu pačiu panašiai metu išsilaikėm aštuoniese chebra dešimt dienų Marmaryje prie plius Bilenkiek laipsnių (turkai termometrus slepia, kad poilsiautojai neišbėgiotų:). O parskridęs sužinojau, kad tuo laikotarpiu keliasdešimt asabų pačių turkų nuo karščių užvertė lastus...

...bet Dubrovnike ant sienos nelipau, nes vidurdienį pasirodė ekstrymas, išlipus iš auto su klimatroniku :(
pasivaikščiota buvo po senamiestį, laikantis pavėsingų kampų :)

--
'(oo)'