Tema: Re: offroad batai (Magnum,MTS)
Autorius: offline
Data: 2009-06-05 12:26:41
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:h0al0a$voo$1@trimpas.omnitel.net...
> daugiau nei vienas modelis nebuvo patogus.
> man visų pirma patogumas, o paskui "navarotai" :)

na gal nuo požiūrio priklauso, bet membrana man asmeniškai yra ne navarotas.

> O be to nebus ten pas mane intensyvus žygis, bet su kedais tai jau
> nebesinori makaluotis ir "degančius" padus masažuoti :)

o kam intensyvaus? paeisi pora valandų po prapliupusiu lietučiu.. nereiks iš poros.. dvidešimtminučių ir bus batai pilni vandens VS sausi batai. na bet išbandysi, pajusi ar reikia ir jeigu reikai kitą kart nuipirksi :)
Aš supratau kad man būtinai reikia :)
O dėl degančių padų, tai su mano elementariais adidas walking niekad ajokie padai nedega, neslysta labai, neperšlampa.... na bet į kalnus tia nelabai ryžčiausis su tokais :) nebent kalnų takeliais, kol namukas matosi :)
Tiesa sakant buvau norvegijoj, tai ten nepavadinsi intensyviu žygiu ,kaip einama su trimečiu pypliu :) (būtent einama, o ne nešama) ir tai chebra su apynormlaiais kalnų batais eina.. netgi sakyčiua normaliais.