Tema: Re: offroad batai (Magnum,MTS)
Autorius: offline
Data: 2009-06-02 15:24:40
patikimumas iš viso yra sąlyginis dalykas.
va man atrodo lowa batai yra labai patikimi, o trezetos yra visiškas š.. (turiu ir tuos ir tuos), bet neabejoju, kad atsiras nevienass kuris man dėl trezetų laaabai paprieštaraus..
bijau, kad jau matatn kainą tavo išsirinketieji batai nebus stebuklingi, kais koja ir pan navarotų bus.. bet tai itk prielaida ir tiek.