Tema: Re: dviratis+masina
Autorius: Plootas
Data: 2009-06-02 16:03:14
Lietuvoje nustatau tokiais kriterijais:

1. kiek toli nuo pagrindinio plento
2. kiek vieta matoma nuo takelio/vieskelio
3. kiek lauzo dumai matytusi is toli
4. ar vieta irengta turistavimui (kaip nebutu keista, bet kuo labiau
pritaikyta vieta turistavimui (pavesines, suoliukai, staliukai) tuo daugiau
sansu, kad kas nors apsilankys nakti)
5. jei prie ezero, ar yra liepteliai/tilteliai (gali atplaukti kas nors)

Uzsienyje dviraciais dar nekeliavau, taciau su palapinemis bele kur esame
keliave Vokietijoje, Olandijoje, Belgijoje, Prancuzijoje, Ispanijoje,
Ukrainoje, Graikijoje.
vadovaujamasi praktiskai panasiai kriterijais kaip ir Lietuvoje, tik aisku,
ne visada tenka miegoti miske ten. Is padidinto rizikingumo zonu pavadinciau
nebent pliazus.
Jei pliaze dazniausiai miegu be palapines, o kuprine pasikasu po savimi.

Siaip ar taip galioja bendri principai

- kuo sunkiau prieinama vieta, tuo didesne tikimybe kad niekas nakti
nekliudys
- atvykus i nakvynes vieta nereikia sukauti/rekauti ar kitaip i save demesi
atkreipineti specialiai
- vakaru uzsienyje isvis vietiniams net i galva nesautu lysti prie mieganciu
palapinese, nes jiems tai neiprasta.Kur gali nukenteti, tai nebent pliazuose
miegant Ispanijoj kokioj nuo kisenvagiu.

nesakau, kad nera buve man kurijoziniu situaciju. Kaip taisykle daznai
vietas nakvynes rasdavome jau sutemus, tad ryte kartais uzsieny ypac
pamatai, kad idomioje vietoje nakvojai:

teko nakvoti Vokietijoje gelezinkelio stoties zonoje po kameromis (ryte
atejo policija ir isvijo, tuo metu dar lietuva nebuvo ES nare ;) )
Prancuzijoje prie Atlanto vandenyno miegant pliaze nakti pakilo vanduo ir
apseme mus
Belgijoj teko pabusti ukininko karviu pievoj
Ispanijoj teko pries uzmiegant begti nuo pliazu vaziuojancio ir siuksles
renkancio traktoriaus

ir galiausiai visi su saugumu susije dalykai slypi zmogaus galvoje, elkis
atitinkamai neatkreipinek zmoniu demesio specialiai ir viskas bus gerai.