Tema: Re: dviratis+masina
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-06-01 15:23:58
Kazkada miegojau palapinej prie Florencijos Mikelanzelo kempinge. Jis visas
ant shlaito. Palapine pastatem stengdamiesi rasti imanomai lygesne prieinama
vieta.
Ryte pabudom kojom i palapines duris isireme ;-)

Ankedotas: Sherlokas Holmsas ir Dr. Vatsonas prabunda nakti. Holmsas
klausia:
- Vatsonai, ka Jums sako zvaigzdes virsh musu ?
- Gal kad diena bus sauleta ? - atsako Vatsonas.
- Man tai sako, kad musu palapine pavoge! - pamoko Holmsas savo jaunaji
kolega.

Pernai keliavom po Kroatija. Diena ishedavom prie juros. Kempinge palikdavom
palapine, joje automobilini shaldytuva (pajungta prie elektros), dali daiktu
ir pan.
Shalia likdavo mashina (uzrakinta).

Buvom ~savaite. Nieks nedingo.

Sauliusv

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
jei palapinej tai irgi butina, tam kad neiskristum