Tema: Re: besilaukianti moteris lektuve
Autorius: Pavidalas
Data: 2009-05-29 07:44:41
matau mano tema vis dar aktyvi..
tikejausi rast naujos infos i sia tema, o cia siuksliu kapstymas.

Gerb Yvl'ai (o gal BLOGI?),
Jau pakankamai aiskiai pademonstravai savo ribotuma.
Kaip tau, menkysta, dar paaiskint, kad tavo, blet, apibendrinta nuomone
kompleksu klausimais man yra taip giliai pochui, kad nepatogu sakyt...
Patarciau susikurti "kompleksu" konfa. Ten su benrdaminciais (o ju pilna
kibernetine erdve) galetum dergtis, zeminti, niekinti, girtis savo
sumedziotu kompleksu kolekcija, tapatintis su gyvunais ir visaip kitaip
dziaugtis savo ribotumu. Cia gi kelioniu konfa.

sori, cakant...