Tema: Re: Turistinė dujinė viryklė
Autorius: pjezo
Data: 2009-05-27 16:43:32
matai tada klausimas kaip daznai ir kaip daug virsi...
nes tiek capingas, tiek mano pasiulytas nebrangus variantas daugiau skirtas nedideliam maisto kiekio gaminimui.
jei daug ir daznai- reiketu kazko rimtesnio, tada jau i 200 Lt netilpsi.
na ir reikes apsipresti ar reikia patogaus naudojimo, ar mazu gabaritu, ar mazos kainos.
visu triju variantu viename kaip ir nebus...
periodinaim/retam vartojimui esu isigijes campigaz, berodz 270 kazkaip tas modelis vadinasi. retai naudojant visai geras sprendimas.
Naudojant daugiau- perbrangi ekslotacija, brangus baloneliai.