Tema: Re: Turistinė dujinė viryklė
Autorius: Bakas
Data: 2009-05-27 16:14:00
Poreikiai - užsivirint vandens arbatai, kavai, išvirti puode ką nors valgomo
(makaronus kokius ar pan.). Čia jau nuo virėjo ir kompanijos pageidavimų
priklausys. Dabar gaunasi, kad lakstai su virduliu po kempingą vandeniui
užsivirinti, stovi kažkur kelias min, grizti atgal išpilstai jį ir vėl eini,
nes dar reikia. Ne visada pasiseka rozete pašonėj turėti. :)
Biudžetas nėra labai ribotas. Sakykim riba būtų apie 200Lt.