Tema: Re: Q: baidares Zeimena
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-25 09:41:41
jei trumpai:

vienas zmogus pirma savo plaukima gyvenime plauke vilnele (pavasari).
patiko.

antras plaukimas buvo zeimena (3 dienos). ispudziai:
"cia pastoviai reikia irkluoti (kad greiti palaikyt) ir nuobodu"

is savo patirties galiu pasakyt, kad idomiau butu lakaja (nei zeimena)
apie merki geriau net negalvok. jei jau zeimena kai kas pavadino
autostrada - tai merkys - isvis lektuvu pakilimo takas.. :))