Tema: Re: baidares Zeimena
Autorius: G.K.
Data: 2009-05-21 11:58:21
Esu plaukes Sirvinta, Lakaja (du kartus), Jura, Dubysa, Zeimena (du kartus),
Salcia, Ula, Merkiu ir nebuvo nei vieno neidomaus plaukimo. Visos upes yra
savaip idomios. Beje daug kas priklauso ir nuo kompanijos kuri plaukia.
Zeimena plaukimas yra lengvesnis, ramesnis. Todel labiau tinka
pradedantiesiems.

"Mudyla"  wrote