Tema: Re: 4x4 nuoma Islandijoj
Autorius: dz
Data: 2018-05-29 17:15:24
ner ten tu viesbuciu apart sostines, net ir ten rodos ne per daugiausiai,
toliau nuo sostines ten tai yra akmenu sociai, bet namu mazai tai su
bookingu siulyciau is anksto

"one"  wrote in message news:pej4o8$r5t$1@trimpas.omnitel.net...

O Islandijoj ar lengvai eina kiekvieną dieną per booking.com programėlę
susirasti nakvynę tam vakarui? Vasarą jaučiu nelabai dėl didelio
užimtumo. Spalį/lapkritį kaip? Mobilus internetas kainuos kaip EU ir jo
visur pilna?