Tema: Re: 4x4 nuoma Islandijoj
Autorius: dz
Data: 2018-05-25 17:15:54
tai mes irgi tik iki tu ledynu datraukem uzsukdami visur aplink, plius tas
golden circle.... vaziavom ziema tai oras ten labai permainingas, uz vieno
kalno saule sviecia, o uz kito jau puga...kur vaziuot tiek tiek buvau
pasirinkes is anksto, veliau kelyje sprendem..

"one"  wrote in message news:pe86vq$p5$1@trimpas.omnitel.net...

Pavarčiau dabar google maps ir supratau, kad apsieisiu be tų kelių
taškų, kuriuos planavom aplankyti ir kurie pasiekiami tik F keliais. Nes
jei jau rinktis 4x4, tai reikia normalų off-roaderį, o ne Dacia 4x4 kaip
planavau. Normalus visureigis labai jau brangiai kainuotų, plius
neturėsim tiek laiko, kad pilnai išnaudoti tą 4x4.
Tada perfrazuoju klausimą į Islandijos atrakcijas nuo KEF iki Diamond
Beach (Jökulsárlón). Toliau jau neplanuoju.