Tema: Re: tenerife
Autorius: Herkus
Data: 2018-02-17 20:41:22
Zali raudoni geltoni padazai gal Mojo turi omeny. Bent Tenerifej lb populiarus ypac su duonelem. Man irgi patiko. Dar yra juodos Tenerifietiskos bulves su druska :)

Siam nebuvom, vis dvejojau, bet girdejau geru atsiliepimu, kas su vaikais vare. Gal sikart aplankysim, vel bilietus i Tnrf nupirkau.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/