Tema: Re:tenerife
Autorius: Herkus
Data: 2018-02-17 14:23:42
I Teide keltuvas - minuciu reikalas + laukimas eilej buvo apie 15-30min. Aisku iki keltuvo dar reiks atvaziuot su auto. Ten grazios vietos, serpantinai, gali uztrukt.. O nuo keltuvo ten gal 100 metru kopt... Ir pensininkai ir vaikai lipa. Bet teik but is anksto uzsibookinus ta virsune, nes ribojamas zmoniu skaicius.

Kopiant visa kelia peskom man truko lygtai 5h. Atgal jau keltuvu grizom.

Masca vienam einant nezioplinejant mum truko lygiai po 2h pirmyn/atgal. Bet ant tempo kaip reikiant. Su vaikais, vien del saugumo reiktu 2x leciau eit. Imho i viena puse butu 4-5h. Buvo kas i keltuva nesibukine ejo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/